Vrácení a výměna zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Využijte jeden ze tří způsobů vrácení zboží, které Vám nabízíme.
! UPOZORNĚNÍ !
V případě, že si zákazník objedná zboží v hodnotě vyšší než 2000 Kč, kdy mu nebude účtováno poštovné, pokud následně objednávku částečně vrátí a hodnota zbývající části objednávky již nebude přesahovat částku 2000 Kč, bude zákazníkovi účtováno i poštovné dle našich obchodních podmínek. Částka za poštovné bude odečtena od částky na vrácení.
1. Způsob vrácení přes zásilkovou službu ZASILKOVNA.CZ (DOPORUČUJEME - NEJLEVNĚJŠÍ VARIANTA - POPLATEK 65 Kč - Hradí kupující)
! Poplatek 65 Kč Vám bude odečten od částky na vrácení, která Vám přijde na Váš účet !
POSTUP:
1.) Vrácené zboží zabalte do původní krabice. 2.) Přiložte vyplněný formulář (který stáhnete ZDE ) + originál fakturu nebo její kopii. Formulář nám můžete zaslat také elektronicky na info@divamoda.sk. 3.) Zásilku odneste na jakékoli podací místo Zásilkovne/Packeta - Seznam podacích míst naleznete ZDE. 4.) Obsluze nahlaste tento 8místný vratkový kód: 95805212 5.) Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. 6.) Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a přinese ho do našeho eshopu.7.) Při předání zásilky neplatíte žádný poplatek. Částka 65 Kč Vám bude odečtena od částky na vrácení. Částka za zboží Vám bude vrácena max. do 14 dnů od přijetí zásilky. Zboží nám prosím zašlete maximálně do 14 kalendářních dnů od doručení (Po této lhůtě zboží zpět nepřijímáme).2. Způsob vrácení přes kurýrní společnost GLS (POPLATEK 120Kč - Hradí kupující)
3.) Přiložte vyplněný formulář (který stáhnete ZDE ) + originál fakturu nebo její kopii. Formulář nám můžete zaslat také elektronicky na info@divamoda.sk. 4.) Počkejte prosím na vyzvednutí balíku kurýrem GLS
3. Vlastní dopravou - Česka pošta, Jiná kurýrní společnost (Hradí kupující)
POSTUP:
1.) Vrácené zboží zabalte do původní krabice. 2.) Přiložte vyplněný formulář (který stáhnete ZDE ) + originál fakturu nebo její kopii. Formulář nám můžete zaslat také elektronicky na info@divamoda.sk. 3.) Odešlete nám balík Vámi vyhovující dopravou na adresu, uvedenou ve formuláři. (stáhneš ZDE ) V případě odeslání balíku prostřednictvím Slov. pošty zasílejte balík k nám na adresu ne jako balíček na poštu! Také Vás upozorňujeme, že náklady na dopravu balíku k nám odesláním přes Česk. poštu činní kolem 200Kč nakolik je adrese pro vrácení na SK. Částka za zboží Vám bude vrácena max. do 14 dnů od přijetí zásilky.
POZOR: Peníze Vám budou vráceny za podmínky, že jste zboží nepoužívali! Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. zašpinění make-upem nebo jiné znečištění, různé vůně např. parfém, cigaretový kouř aj..) Zboží Vám obratem odešleme zpět na Vaši adresu na dobírku ve výši 89 Kč! Po přezkoumání neporušenosti zboží Vám bude částka za zboží vrácena na Váš bankovní účet nebo formou poukázky.
Prosíme naše ctěné zákaznice, aby nám nepsaly po fakturách! K tomu slouží formulář pro odstoupení od smlouvy! Dostupný ZDE.
POSTUP:
1.) Informujte nás o výměně zboží zprávou na FB, IG nebo emailem ( info@divamoda.sk ). My Vám konkrétní produkt zarezervujeme.
2.) Zboží nám prosím zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení. Pro vrácení zboží k nám prosím využijte jeden ze tří způsobů, které Vám nabízíme viz. výše (vrácení zboží).
3.) Přiložte formulář, kde uvedete: (stáhnete ZDE )
- název produktu který zasíláte na výměnu a také název, kód produktu, velikost popřípadě barvu produktu, za který chcete zboží vyměnit.
4.) Zpět se zbožím nám zašlete i kopii dokladu o koupi.
5.) Zboží zasílejte v původním obalu/v původní krabici, nebo jiném původním balení, tak aby se při doručení nepoškodil nebo neušpinil.
6.) Po přijetí vráceného zboží Vám vyměněné zboží bude bezplatně odesláno během 1-3 dnů.
POZOR: Zboží bude vyměněno za podmínky, že jste jej nepoužívali! Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. zašpinění make-upem nebo jiné znečištění, různé vůně např. parfém, cigaretový kouř aj.) zboží Vám nevyměníme a zákazník je povinen uhradit veškeré poštovní náklady. Po přezkoumání neporušenosti zboží bude provedena výměna zboží. Vyměněné zboží Vám bude zasláno v co nejkratším možném termínu na Vaši adresu.
Náklady na přepravu zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
Je nutné dodržet výše uvedené základní podmínky.
Prosíme naše ctěné zákaznice, aby nám nepsaly po fakturách! K tomu slouží formulář pro odstoupení od smlouvy! Dostupný ZDE.