Menu
Košík

    Nejčastěji kladené dotazy

    FAQ - NEJČASTĚJŠÍ KLADENÉ OTÁZKY NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ

    S cílem zajistit pro naše zákazníky co nejvyšší komfort nákupu, tuto sekci neustále aktualizujeme a snažíme se přidávat nové dotazy s odpověďmi.

    V případě, že máte jakékoli dotazy, neváhejte je směřovat na e-mailovou adresu: info@divamoda.sk.

    1. Mohu si koupit zboží z vašeho internetového obchodu přímo v sídle vaší firmy nebo v prodejně na Slovensku?

    Ni zboží si můžete zakoupit pouze online na www.divamoda.cz nebo www.divamoda.cz . Kamenná prodejna v Humenném je trvale zavřená.  

    2. Kolik zaplatím za zaslání balíku?

    Poštovné a balné v rámci ČR je 124 Kč při platbě na dobírku, při platbě předem převodem na účet 89 Kč. Nad 2000 Kč je poštovné a balné zdarma při platbě bankovním převodem a platební kartou. Při platbě na dobírku je poštovné 35 Kč.

    3. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

    Veškeré zboží objednané v rámci ČR Vám bude dodáno do 1-3 prac. dní. O zaslání budete předem informována /telefon, email., sms/.


    4. Je možné objednávku dodatečně upravit?

    Pokud to bude možné, budeme se Vám snažit vyjít vstříc, spojte se urychleně s naším obchodním oddělením napište mail. info@divamoda.sk

    5. Jak mohu nahlásit změnu svých osobních údajů (při změně bydliště, příjmení, atd.)?

    Nové údaje nám můžete nahlásit e-mailem: info@divamoda.sk nebo zprávou na sociálních sítích.

    6. Mohu zakoupené zboží vrátit? Pokud ano, na jakou adresu?

    Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů ode dne převzetí zásilky spolu s fakturou a vyplněným formulářem pro vrácení zboží. Můžete tak učinit za podmínky, že jste jej nepoužívali! Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. zašpinění make-upem nebo jiné znečištění, různé vůně např. parfém, cigaretový kouř a jiné..) zboží bude zákazníkovi vráceno zpět.

    Bližší info ohledně vrácení zboží naleznete ZDE :

    Zboží zabalte do originálního obalu.

    7. Kdy a jakým způsobem dostanu peníze za vrácené zboží?

    Zákonná lhůta pro vrácení platby je 14 dní od přijetí balíčku. V případě platby přes platební bránu Trust Pay bude platba vrácena prostřednictvím stejné platformy na tentýž účet ze kterého byla platba provedena.


    8. Mohu zaplatit za zásilku převodem?

    Samozřejmě můžete platit také převodem na náš účet SK1609000000005126545842 /SLSP/, kde jako variabilní symbol uvedete číslo objednávky.

    9. Je možné zboží vyměnit bez finančního vypořádání?

    Výměna zboží je zdarma. Zákazník hradí pouze poštovné směrem k nám.

    10. Je možné vyměnit jednu část soupravy, například za menší/větší?

    Souprava tvoří nedělitelný celek, nelze tedy měnit její jednotlivé části. I při reklamaci a vrácení soupravy musíte odeslat všechny její části.

    11. Mohu poslat objednávku i když nemám "Login" a "Heslo"?

    Login a heslo nejsou podmínkou pro odeslání objednávky v našem internetovém obchodě. Pokud jste se u nás nezaregistrovali a tedy nemáte Login a Heslo, při objednávání vyplňte své osobní údaje (jméno, příjmení, adresu atd.) do formuláře při realizování závazné objednávky.

    1 2. Je možné zrealizovat objednávku i do zahraničí? Jaká je výše poštovného do zahraničí?  

    Ano bližší info naleznete ZDE :


    13. Proč byla moje objednávka stornována?

    Vaše objednávka bude stornována v případě, že jste si zvolili platbu bank. převodem nebo platbu kartou TrustPay a nebyla na naše konto připsána Max. do 3 prac. dny.


    14. Co mám dělat v případě, že jsem obdržela jiné zboží nebo velikost, jakou jsem si objednala?

    V případě takové nesrovnalosti z naší strany nám napište nejpozději v den obdržení balíku email na: info@divamoda.sk, kde obdržíte bližší instrukce na vrácení zboží. Poštovné za vrácení zboží hradí prodávající.


    15. Co mám dělat, když platnost platby kartou vypršela?

    V takovém případě proveďte prosím tradiční bankovní převod na náš účet SK1609000000005126545842, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky, které naleznete v potvrzovacím emailu.


    16. Budu informována či moje zásilka s vráceným zbožím již dorazila?

    Ano v případě, že zásilku s vráceným zbožím jsme již obdrželi bude Vám zaslán email.