POŠTOVNÉ ZDARMA | NAD 2000Kč          

Vrácení a výměna zboží


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Milé zákaznice, využijte jeden ze dvou způsobů vrácení zboží, které Vám nabízíme.


1. Způsob vrácení přes zásilkovou službou PACKETA.CZ 

DOPORUČUJEME - NEJLEVNĚJŠÍ VARIANTA

 Poplatek 65 Kč Vám bude odečten od částky na vrácení, která Vám přijde na Váš účet!

 

POSTUP

1.) Vrácené zboží prosím zabalte do původního obalu.

2.) Přiložte vyplněný formulář (který stáhnete ZDE ) + originál fakturu nebo její kopii. Formulář nám můžete zaslat také elektronicky na info@divamoda.sk.

3.) Zásilku odneste na jakékoli podací místo Packeta.sk (Zásilkovna) - Seznam podacích míst naleznete ZDE.

4.) Obsluze nahlaste tento 8 místný vratkový kód: 95805212

5.) Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.

6.) Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a přinese ho do našeho eshopu.

7.) Při předání zásilky neplatíte žádný poplatek. Suma  65 Kč Vám bude odečtena od částky na vrácení.

Suma za zboží Vám bude vrácena max. do 14 dnů od přijetí zásilky.

Zboží nám prosím zašlete maximálně do 14 kalendářních dnů od doručení (Po této lhůtě zboží zpět nepřijímáme).

! UPOZORNĚNÍ ! V případě, že si zákazník objedná zboží v hodnotě vyšší než 2000 Kč , kdy mu nebude účtováno poštovné, pokud následně objednávku částečně vrátí a hodnota zbývající části objednávky již nebude přesahovat částku 2000 Kč, bude zákazníkovi účtováno i poštovné dle našich obchodních podmínek. Částka za poštovné bude odečtena od částky na vrácení.


2. Způsob vrácení přes kurýrní společnost GLS  

Poplatek 130 Kč Vám bude odečten od částky na vrácení, která Vám přijde na Váš účet.

POSTUP
1.) Kontaktujte nás na info@divamoda.cz s požadavkem o vyzvednutí balíku kurýrem na Vámi uvedené adrese. Uveďte nám prosím adresu, tel. číslo, email a den kdy má kurýr balíček vyzvednout.
2.) Vrácené zboží zabalte do původní krabice.

3.)   Přiložte vyplněný formulář (který stáhnete ZDE ) + originál fakturu nebo její kopii . Formulář nám můžete zaslat také elektronicky na info@divamoda.sk.

4.) Počkejte prosím na vyzvednutí balíku kurýrem GLS
5.) Při předání zásilky neplatíte žádný poplatek. Částka 130 Kć Vám bude odečtena od částky na vrácení.

Suma za zboží Vám bude vrácena max. do 14 dnů od přijetí zásilky.

Zboží nám prosím zašlete maximálně do 14 kalendářních dnů od doručení (Po této lhůtě zboží zpět nepřijímáme).

! UPOZORNĚNÍ ! V případě, že si zákazník objedná zboží v hodnotě vyšší než 2000 Kč , kdy mu nebude účtováno poštovné, pokud následně objednávku částečně vrátí a hodnota zbývající části objednávky již nebude přesahovat částku 2000 Kč, bude zákazníkovi účtováno i poštovné dle našich obchodních podmínek. Částka za poštovné bude odečtena od částky na vrácení.


3. Způsob:  ČESKOU POŠTOU

Spolupráci s poštou jsme ukončili! Prosím balíky přes Českou poštu nezasílejte. Neodpovídáme za ztrátu balíčku a nedoručení balíčku k nám na adresu. Děkujeme


PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Peníze Vám budou vráceny za podmínky, že jste zboží nepoužívali ! Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. zašpinění make-upem nebo jiné znečištění, různé vůně např. parfém, cigaretový kouř aj.) Zboží Vám obratem odešleme zpět na Vaši adresu na dobírku ve výši 120 Kč ! Po přezkoumání neporušenosti zboží Vám bude částka za zboží vrácena na Váš bankovní účet.

Prosíme naše ctěné zákaznice aby nám nepsaly po fakturách! K tomu slouží formulář pro odstoupení od smlouvy. Dostupný ZDE.


Ve smyslu zákona 102/2014 Zz o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku máte právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, přičemž je nezbytné, aby bylo v uvedené lhůtě váš dopis o odstoupení od nákupu zboží spolu s originál dokladem nebo jeho kopií o koupi doručený prodávajícímu. Prodávající neodpovídá za případnou ztrátu zboží před doručením prodávajícímu, proto doporučujeme, aby kupující zásilku pojistil . Prodávající nepřevezme zboží vrácené zpět na dobírku. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v porušeném stavu je zákazník povinen nahradit prodávajícímu náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, opotřebované nebo znečištěné zboží, poškozené zboží apod.). Náklady na uvedení zboží do původního stavu je prodávající oprávněn odečíst si z částky, která má být kupujícímu vrácena titulem odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy může být uskutečněno elektronickou formou komunikace vyplněním a zasláním formuláře na odstoupení od kupní smlouvy na email: info@divamoda.cz

Podle zmíněného zákona jsme vám povinni vrátit celou částku zaplacenou za zboží nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, avšak běžně vyřizujeme vrácení plateb v době kratší než 14 dní převodem na váš bankovní účet . Prodávající není povinen uhradit kupujícímu dodatečné náklady, pokud si kupující zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím nebo bylo-li zboží zasíláno do zahraničí se zvýšeným tarifem poštovného. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil kupující, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím.
VÝMĚNA ZBOŽÍ

POSTUP:

1.) Informujte nás o výměně zboží zprávou na FB, IG nebo emailem ( info@divamoda.sk ). My Vám konkrétní produkt zarezervujeme.

2.) Zboží nám prosím zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení . Pro vrácení zboží k nám prosím využijte první způsob vrácení přes PACKETU který Vám nabízíme viz. výše (vrácení zboží), (výměna zboží je bezplatná) .

3.) Přiložte formulář , kde uvedete: (stáhnete ZDE )

- název produktu který zasíláte na výměnu a také název, kód produktu, velikost popřípadě barvu produktu, za který chcete zboží vyměnit.

4.) Zpět se zbožím nám zašlete i kopii dokladu o koupi.

5.) Zboží zasílejte v původním obalu /v původní krabici, nebo jiném původním balení, tak aby se při doručení nepoškodil nebo neušpinil.

6.) Po přijetí vráceného zboží Vám vyměněné zboží bude bezplatně odesláno během 1-3 dny.



UPOZORNĚNÍ: Zboží bude vyměněno za podmínky, že jste jej nepoužívali! Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. zašpinění make-upem nebo jiné znečištění, různé vůně např. parfém, cigaretový kouř aj.) zboží Vám nevyměníme a zákazník je povinen uhradit všechny poštovní náklady . Po přezkoumání neporušenosti zboží bude provedena výměna zboží. Vyměněné zboží Vám bude zasláno v co nejkratším možném termínu na Vaši adresu.
Náklady na přepravu zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
Je nutné dodržet výše uvedené základní podmínky.

Prosíme naše ctěné zákaznice aby nám nepsaly po fakturách! K tomu slouží formulář pro odstoupení od smlouvy. Dostupný ZDE.